יום ראשון, 7 בדצמבר 2014

לחמניות בריוש צרפתיות


איזה כיף שיש את הלחמניות בריוש של אמא,יותר טעים מכל לחמניה שתקנו.
אני זוכר עוד בתור ילד שאמא הייתה מכינה את הלחמניות בבוקר לפני בית הספר, לא הייתי צריך שעון מעורר כי פשוט הייתי קם מהריח הנהדר של האפיה שלהן.
הלחמניות בריוש מתאימות לכל סוג של מאכל.
הייתי לוקח סנדוויץ לבית ספר ועוד לחמניה לאכול שתהיה לי לדרך בגלל שהן כל כך טעימות..
אז בשביל מה לחכות? קדימה לעשות...



המתכון הטוב ביותר ללחמניות בריוש צרפתיות
מתכון ללחמניות בריוש צרפתיות

מצרכים:
500 גרם קמח
35 גרם שמרים
250 גרם חמאה רכה
60 גרם סוכר
2 ביצים
6 חלמונים
70cc חלב










אופן הכנה:
ללוש הכל יחד עד לקבלת כדור בצק יפה וחלק.
מתפיחים פעמיים ושוברים התפחה.
לאחר התפחה שלישית שוברים עוד פעם התפחה ויוצרים לחמניות.
את הלחמניות שיצרנו נתפיח עוד פעם לפני אפייה ונכניס לאפייה ל180 מעלות למשך 30 דקות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...