יום שלישי, 16 בדצמבר 2014

פשטידת תירס חלומית

אני זוכר שבכל חג שבועות דודה שלי עושה את הפשטידת תירס המדהימה שלה.
הפשטידה מגיעה רותחת לשולחן וכשחותכים אותה כל הגבינה נמתחת.
 התירס מתפזר על הצלחת וברגע שנותנים ביס מרגישים את כל הגבינה והתירס משתלבים ביחד. אי אפשר להפסיק לאכול אותה. 
אז אמרתי לדודה שלי שאני לא מוכן לחכות יותר לחג שבועות והיא בשמחה הביאה לי את המתכון.
אז בבקשה לא צריך לחכות יותר הנה המתכון של הפשטידת תירס קלה ופשוטה להכנה.





המתכון המיוחד לפשטידת תירס
מתכון לפשטידת תירס






מצרכים:
קופסאת תירס
150 גרם אטריות דקות
3 ביצים 
1 גבינה 5%
1 קוטג
גביע שמנת חמוצה
2 כפות קמח
חצי כפית אבקת אפיה
2 כפיות מלח
רבע כפית פלפל שחור
רבע כפית אגוז מוסקט טחון
חצי כוס גבינה צהובה מגורדת
בצל שלם קצוץ
כף קמח תירס
25 גרם חמאה חתוכה לקוביות






אופן הכנה:
מבשלים את האטריות הדקות במים ומסננים.
מערבבים את כל החומרים יחד כולל האטריות המבושלות מלבד הקמח תירס והחמאה.
משמנים תבנית(26),מפזרים את הקמח תירס על השמן שכבה דקיקה ויוצקים את התערובת לתבנית.

לפזר את הקוביות החמאה על התערובת ולאפות בחום בינוני 175 מעלות למשך 30-45 דקות עד קבלת שכבה זהובה ומוצקות של הפשטידה בתבנית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...