יום חמישי, 4 בדצמבר 2014

עוגת הגבינה הטובה ביותר

אני מת על עוגות גבינה, מה איתכם? את המתכון שאני הולך להביא לכם עכשיו זה המתכון של עוגת הגבינה מס׳ אחת בישראל ואני לא אומר סתם, דודי היקר זכה עם העוגת גבינה והמתכון שלמטה במקום שני בעוגות גבינה בארץ, ברגע שאני טעמתי אותה אמרתי לעצמי שאני חייב לחלוק איתכם את הטעם המשגע שזה עשה לי בפה,פשוט ללקק את הצלחת מרוב שזה טעים, ישר ביקשתי מדוד שלי את המתכון, כמובן שהוא הביא לי אז הנה בבקשה תתכבדו... 





המתכון לעוגת גבינה הכי טובה בישראל
מתכון לעוגת גבינה מס׳1


*טיפ-אפיה היא מדע מדיוק ואין לשקול נוזלים כגרמים.
נוזל צריך למדוד לפי cc או סמ״ק,
מצרכים יבשים כמו סוכר וקמח צריך לשקול לפי גרמים

מצרכים:
גבינה:
750 גרם גבינה לבנה
3 כפות קמח
3 כפות קורנפלור
50 גרם סוכר
קורט מלח
גרידת לימון/תפוז
וניל
5 חלמונים
200cc חלב
5 חלבונים
150 גרם סוכר


בצק פריך:
300 גרם קמח
200 גרם מחמאה
100 גרם סוכר
ביצה






אופן הכנה:
הכנת הבצק פריך:מפוררים את המחמאה בקמח מוסיפים את כל שאר החומרים עד לקבלת כדור בצק רך ונעים מרדדים בעובי של סנטימטר משטחים על התבנית אופים למשך 10-12 דקות על 180 מעלות ומוצאים מהתנור. 
הכנה של הגבינה:לוקחים את החלבונים מקציפים ביחד עם ה150 גרם סוכר לקצף יציב.ואת כל שאר החומרים מערבבים לבלילה אחידה וחלקה מקפלים עלייה את הקצף שהקצפנו מקפלים לאט לאט ובהדרגה עד לקבלת תערובת אחידה יוצקים לתבנית(26) עם הבצק מכניסים לתנור למשך 40 דקות בחום 180 מעלות.

*טיפ:שהעוגה מתחילה להזהיב אפשר להוציא אותה לרגע ואם שפיץ של סכין משחררים את העוגה מהדפנות של התבנית על מנת שהיא תוכל לצמוח.
שהעוגה מוכנה מוצאים מהתנור לאחר 10 דקות יש להכניס את השוליים הרחבים לתוך התבנית.
ניתן להגשה עם קרם שמנת מתוקה.




המתכון הכי טעים שיש לעוגת גבינה קלאסית
מתכון לעוגת גבינה מושלמת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...